2014. április 12., szombat

 Első Munkáim / First works

Az első munkáimat még a nagyon gyenge minőségű kása gyöngyökkel készítettem. Vannak a minták közt olyanok, amik annyira nem követelik meg a japán, precíz gyöngyöket, persze akkor is jobban mutatnak, ha nem a legolcsóbbat használjuk. Az alábbi kék fülbevaló és medál szett például elég tűrhetőre sikerült így is, de azért nem vagyok büszke rá :)



A piros és a kék karkötőkön már jobban látszanak a hibák amiket az olcsó gyöngyök és a damil okozott (ugyanis az első munkáimat damilra fűztem). A gyöngyök szélén a díszítés össze-vissza fodrozódik.

A háló típusú nyakláncnál is elmennek az olcsó gyöngyök, de a damil semmiképp. A képen is jól látszik, hogy az anyag ahelyett, hogy szépen elterülne, itt-ott felpúposodik.

Ez a rózsaszín-zöld szett nagyon jól sikerült, itt egyáltalán nem tűnik fel, hogy nem minőségi gyöngyöket használtam (persze a szakavatott szem azért észreveszi). Első olyan munkám volt, amire egy kicsit büszke voltam :) Persze nem saját minta alapján készült, arra a pontra eljutni kell még egy kis tapasztalat.



Ezt a superduo szettet már a második gyöngyvásárlás anyagából állítottam össze. Ennek és a rózsaszín-zöld szettnek nagy sikere volt az első vásáromon.



Ez a kék szett ismét damillal és olcsó gyöngyökből készült, a közeli képen vehető észre, mennyire szabálytalan a hurka formája.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése