2014. április 12., szombat

Amikor egy minta sehogy sem áll össze 

Az elsők közti lépés a gyöngyfűzésben a minták keresése volt. Nem akartam erre pénzt áldozni, így az ingyenes mintákat kerestem, és találtam is rengeteget.
Az alábbi is egy ilyen begyűjtött minta.


Ezen a linken találtam: http://beadsmagic.com/?p=2729
Nagyon megtetszett, és egy kicsit pepecs munka, de meg lehet csinálni. El is készítettem, elsőre szintén az olcsóbb gyöngyökből.
Ez lett az eredmény

Látszik, hogy abszolút szabálytalan az egész (azon kívül, hogy a fotó nem a legjobb). A nagy gyöngyök körül, az ív ami olyan szépen körbe kéne fogja őket itt-ott eléggé lötyög... Gondoltam, a gyöngyök miatt van, ezért kipróbáltam következőleg tohokkal, a pontos leírás szerint. Arról nincs képem, de elmondhatom, az sem sikerült jobban. Sokat bosszankodtam, gondolkodtam, vajon mi lehet a gond, hogy sehogy sem jön össze ez a minta. Egyszer még kíváncsiságból kipróbáltam 15/0-ás kása gyöngyökkel, azokkal kezdett volna már egy kicsit formát ölteni, de ahhoz meg nem volt már türelmem.

Ha valakinek sikerült ezt a mintát a kép szerint elkészíteni örülnék ha megmutatná :)

Egy másik minta, ami nem állt össze (két részben)



Nos, amit a videón látni lehet, nem épp így néz ki... Az elemek, nekem mind elcsavarodtak, pedig nagyon vigyáztam, hogy fűzöm a szálakat. A videóban az az utasítás, hogy az elemeket, egy időre nyomtassuk meg egy könyvvel... nem sokat segített. Egyetlen dolgot tudok elképzelni, hogy ez jó legyen, ha fireline-ra fűzöm, de még nem volt türelmem kipróbálni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése